this site is best viewed in 800 x 600 resolution with Mozilla Firefox

Tentang Aku



Apa? Awak Cakap Apa?!

Coretan Yang Dulu

Arkib Im

Rakan Blog Im

Pautan

Afiliasi

Penghargaan

Powered by Blogger





Thursday, February 10, 2005

Jam At Linggi


Jam At Linggi

Time always passes us by, it's the memory that stays forever.....


Haa..nak cte sket psl gambo ni. Diambil sewaktu English Camp masa tahun 1 kt K.U. ni (klau tak silap Ogos 2002).Macam-macam lah aktiviti yg kne ktorg buat, sumenye dlm B.I. Berlakon drama, nyanyi lagu grup dan solo, nyanyi lagu alihbahasa P. Ramlee.... Ni masa aku, Yop n Cheedah memaksarelakan diri untuk persembahan grup. Menggigil aku, dahlah suara tak sedap. Nak buat caner, budak lain dlm grup aku sume tak nak. Abis aku belasah jelah. Patutnye Yop yg nyanyi, suara dia sedap. Tapi dia malu-malu pulak. Siyot!! Nasib baik Cheedah sporting. Cayalah Cheedah!!! Anyway, ktorang sampaikan lagu Big Me yg dinyanyikan oleh Foo Fighters. Masa memula nyanyi tu malu abad!! Tapi sekarang dah jadi kenangan manis pulak. Tu blum kira time berlakon Cinderdollah lagi, persembahan drama kumpulan aku. Nanti balik rumah aku cari balik gambo2 tu dan berkongsi rahsia di sebalik tabir pembikinan hikayat dongeng paling mengarut di Tanah Melayu ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home