this site is best viewed in 800 x 600 resolution with Mozilla Firefox

Tentang Aku



Apa? Awak Cakap Apa?!

Coretan Yang Dulu

Arkib Im

Rakan Blog Im

Pautan

Afiliasi

Penghargaan

Powered by Blogger





Friday, February 04, 2005

My Second Entry

Quote of The Day: "I've learned that there are people who loves me dearly, but just don't know how to show it."

Dah seminggu aku menyepikan diri dari blog ni. Mungkin ok kot, kalau buat blog camni, seminggu sekali. Still haven't changed my template, nantilah tanya kawan aku caner nak buat. Rabun IT la katakan, nak blaja HTML programming sendiri belum pandai lagi. Sibuk tu takdelah sibuk sangat. Minggu lepas je yang huru-hara sket, dgn final year project presentationnye, test project managementnye, but all in all, despite a few glitches, everything went well for me.

Semalam buat kali pertamanya dalam sem ni, aku ponteng kelas. Dah jadi tabiat setiap sem I guess, mempergunakan 'cuti' yang diperuntukkan oleh kolej. Kelas pagi tu memang aku ponteng bodoh le, tapi petang tu sebab aku ada hal yang perlu dibereskan. So, takpelah. Sekali-sekala, bukannya selalu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home