this site is best viewed in 800 x 600 resolution with Mozilla Firefox

Tentang Aku



Apa? Awak Cakap Apa?!

Coretan Yang Dulu

Arkib Im

Rakan Blog Im

Pautan

Afiliasi

Penghargaan

Powered by Blogger





Wednesday, February 09, 2005

My Third Entry

Alhamdulillah, dah masuk 3rd entry dah. Dah belajar pasal skins utk blog, dh blaja camne nk masukkan gambo, dh blajo caner nak insert music....We'll see how this all turns out in the end. My thanks to Hana and Cieqah for their assistance in helping me understand blog better.

Cuti Tahun Baru Cina dh start. Kengkawan aku pun ramai dah balik. Aku wat keputusan tak nak balik, sebab nk concentrate report psm, konon2nyelah. Tapi dah sunyi cam gini, rasa nak balik lah pulak!!! Takpe, rumah dekat...takde masalah pun kalau aku berubah pendirian. He..he..

Aku tak tau la apasal...sem ni aku maaaalassss sangatzzz. Rasa macam semangat membara aku selama 6 sem sebelum ni bersembunyi entah di mana. Result pun ada drop skit, walaupun takdelah menjunam terjun tiruk. Caner ekk? Mungkin banyak sangat pikir pasal masalah orang...kawan aku kata. Ye ke? Maybe kot...Apapun, semoga Allah kurniakan aku kekuatan untuk abiskan baki sem ni dgn cemerlang. Aminn...

That's all for now. Nanti aku add in lagi apa yang sesuai bila sesuai. Any comments guys? You're welcomed to do so.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home